hejvinter

heeeje, idag vare skola sssom vanligt, sen for jag maja&alma på stan ,sen såg ja&maja på demostrationen(HAHAHAH) medans alma hade sin lilla dansgrupp:], tror inte att dom gillade oss så stan,där det typ står turkar och "grötar för dom kan få fara bort från sverige också skrattar manhiiheh, men sen efter det for jag till maatilda:Djättelängesen jag av med henne:( (drygt en vecka:O), vi snackade om allt som finns att prata om ooosv:D, vi tycker oss själva är jättekul hiih,och det är vi också, nuuuuuuuu ska jag sova typ, tänkte görare tidigt:D btw jag har currypinnar hemma där man kan kolla vart man ska ha sängen och inte ihi ingen fattade, jaja nattti:*
:*
:*
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0