hejhhop

igår bloggade jag inte för ja var tråkig och pluggade hela dagen typ:],för vi hade fysikprov idag,vilket gick bra tror jag:D, idag var jag på skolan sen så for ja &matilda på stan, JAG CYKLADE:o (Asså inte moppe) omgomgomgomgomgmogm, ja köpte hårfärg, inge mer(:, sen for vi till henne och sen ica och köpte mjöl,mjöltjejorna:]för vi bakade scounes elr hure stavas, satan vad gott det blev<3<3och jag är tydligen ett cpbarn i matildas ögon,HAHA förklarade för mej hur jag skulle göra saker, typ röra om..ja och massa kulit men sen efter det var ja tvungen att afra hem för syster min ska slinga mitt hår,blont ofc:) har utväxt så.., men sovsött:*
vill ha så ljust hår igen!

Kommentarer
Postat av: okänd

Låter som en härlig dag. :-)

2010-10-14 @ 22:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0