FRISK1

heeej, idag for jag till skolan, vilkket mirakel alltså!!, jag blev nöjd över matteprovet och fysikprovet också:D(shit vad bra jag är) och ja jag tävlar bara mot mej själv, om du har jättelockigt hår, inte springer du då fram till en människa du ser och påpekar att ni båfa har lockigt hår?,ne juste alma;););)uhuhi, seeeen idag så fick jag inte tag på mitt älksade silverschampoo :(..det är från MATRIX och är det bästa ngnsin!,för nu ser jag gula shiftningar i håret ,elr hure stavas, men jag köper imrgon, ikv får jag itne vara med ngn för jag varit sjuk och blabbla SÅ det blir först ett långt baaaad sen hemmmakväll med min kära mamma&pappa-per,dom sitter då och dricker vin nu så lite roliga kan dom vell bli;),sen se filmer och sånt, men ni får ha en trevlig kväll allihopa!(där lät det som jag hade jätte mke besökare;(.) jaja, IMORGON äre dhhhhhhhhhhhhhhhh taggggaaråå,
pusss:*
look like a kiines< ätit för många kinapuffar kanske..man blir vad man äter,säg till då jag liknar en puff också,om jag inte gör det redan
fin va:]om du vill ha tips hur man gör, kontakta mej, mobil,fast hem tel går också fint! där är silverschampoot iaf:*


Kommentarer
Postat av: simone

haha jag var en pepparkaka en gång i tiden:D

2010-10-29 @ 21:35:03
URL: http://simonemarkgren.blogg.se/
Postat av: Daniella

vilken guöllig bild på eeer"!!!! <3

ahhaha tro mej, jag gillar att kommentera:]och du har inget val, du måste svsra;););)hihih



sv: haha visst var den..<3

hahaha du jag har märkt de;);) självklart så svarar jag antagligen?:*

2010-10-29 @ 23:04:42
URL: http://daniellajatko.blogg.se/
Postat av: Maja

sv. Tack!!:)

2010-10-30 @ 12:10:00
URL: http://agneshannamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0