ELIENEN kyrkan

hhhhhhhhhhhhi, dom som var där var från hennes klass och gabban linnea robin åså:D,efter vi varit där så var ja &matilda med elias och sen var vi inte det mera:]hahaha matilda drog i snöret på strumpbyxorna "ojdå där tog jag i" också gick dom av:]AHAH, oj kul jagv et men det var faktiskt det, sen så var vi med hennes klasskompisar killar ,hahha vad gjode vi egentligen?.var i teos källare släckte lampan så det var kolsvart och kröp omkring på golvet HAHAHHA,vafan?. sssssssen for jag och matilda till henne och sov:]elr ja jag somnade:((sry ihhi)vi vaknade runt 2 och jag for hem för jag skulle till kyrkan, yeyyy;),vi bakade nattvardsbrödet och våran lärare skyllde på att de inte var hennes fel att brödet blev som en ballong bara för hon hade hett på fel sak på ugnen HHAHA.,sen satt vi och skrattade i kyrkan ehla tiden så jagh tror prästen hatar oss, gud med för den delen..esch,hahaha linn berättade(en annan linn,för ja pratar inte med mej själv:])att hon hade sett en gubbe som hade inget hår på skallen i mitten sen hade han kammat över typ 3 hårstrån och cyklat och då hade det blåste till andra sidan så det stog rakt upp HAHHAHAHA jag tyckte det var kul:],hahah när jag coh julia skulle skrämma våran lärare så lotsades hon bli rädd för hon redan hade sett oss:(hah inte kul,då¨känner man sej märkvärdig,haha vart fick jag det ifrån;(
nu ser jag på ngn film som är på 4an ngn unge som är försvinnen på ett flygplan,haha hur myckas man med det:]sen ska jag sova:D imrgon har vi bara halvfdag:D <33<3<3 natti :*
HAHAHHA på dressman reklamen; "hela familjens favoritplagg", ehm vafan det är bara killkläder där;(

drogbilder;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0