spöke

idag vaknade jag typ 1 och duschade&käkade, sen somnade jag om igen coh försov mej lite , jag skulle till krykaaan hahaah och ha spökstig för dom som går i 6amn och 7an HAHAHAH jag coh joffe var och tog fast folk i benen när dom skulle gå upp för en trappa..kul vars det iaf:Doch jag är kooolsvart i ansiktet, efter det for vi och träffaqde nåra och grillade,det var kuul:D ahaha och vi började misshandla en lykstolpe osvovsosv ,påvägen hem skulle jag förbi daniella:*och när jag coh alma for så var vi kolsvrata i ansiktet och vi gick för långt så vi hamnade borta vid mobackenbadet, FYFAAN så läskigt det är där borta, KOLSVART,man ser inte ens vägen, shiiit, ja sen hälsade jag på dana:*:*hihihi hon blev rädd trotr jag, sen när jag kom hem så skrämmde jag mamam och apopapa, jag och nu så ska jag se på The Kid, tror den är bra, men sov så sött, puss på er:*
HAHAHA, såhär kom jag till daniella igår:*
lä'ääääskigt...blir fan rädd för mej själv

Kommentarer
Postat av: emma

AHAHHAHAHAH AHHAHAHA AAHh sista bilden:]<33

2010-11-03 @ 17:09:53
URL: http://emmaforsluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0