PUCKO

IDAG vaknade jag ngn gång, då stickade jag på min vante:]och spelade gitarr&piano, det går frammåt iaf!:D, kl 4 gick jag till kyrkan där vi skulle sköta om barnen och äta , det var människor från olika delar av världen typ som hade lagat mat, haha och en började lasta på med tallrikar till folk, ja och småungarna slet i en åt 3 olika håll=man går sönder, fast ja är ihoplimmad nu iaf, när jag och alma skulle gå hem så vare en kille som skulle springa åt vårat håll och när han såg oss en meter ifrån sen(han tittade upp) så vände han håll HAHAHAHHAHHA jag har aldrig sett ngt roligare, sen frågade vi varför han vände håll när han såg oss;,han tog då av ryggsäcken,skakade om den och sa; jag måste heeeem,...och hämta fler handdukar, hör ni,det skramlar! HAHHAAHAHAHHA, bra bortförklaring där, och det roligaste var nog hur han såg ut tror jag;$ ja er så dum jajaja(han såg ut som en lite tomtenisse som sprang så satans snett att han nästan trillade omkull), nu ikv har vi iaf grattat pappa,världens bästa<3(PER)haha han hade på sej sin tshirt däre står;bör skakas,hahaha så ja attakerade han och gjorde joordbävning,sen ståre PUCKO på framsidan..lite coolt,ska kanske träna sen sova, nattti gullisar ♥

juuuuuuusteeeeeeeeee, gjort om designen litegrann, tryck f5 för att se den:)ska göra den noggrannare sen!
snyggt<3, älskar min mobilkamera



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0