PLUGGGGG

vi har inom den närmasta tiden 4prov+läxor OCH ska kunna piano och gitarr +teoriprov tills på tisdag=jag kommer inte ha ngt liv den närmaste tiden`+ska ha bakat till på lördag och vara i varuträsk med kyrkan på morgonen.., JAG HAAATAR SÅNT HÄÄÄÄR, och när jag kom hem så hittade jag inte min jävla gitarrr;c ja mena hur kan en gitarr ha sprungit iväg,visste att jag hade den i mitt rum i morse, sen när jag skulle tänka lampan hade den brunnit,när jag skulle från skolan s¨å var min cykel mitt inne i en snöhög och låst så det var att hoppa in i högen och låsa upp den och ta ut den,det där lät jävligt lätt men det var det inte, DÖDA MEJ NU, jag har 10000saker fler att klaga på, men då får jag inget gjort ellerhur? fast jag skrattgråter till allt så,det är vell lite bättre,också har han satt ut oss på en prao som vi inte har valt helller.,....ha en jävla bra dag önskar jag
önskar jag såg ut sådär nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0