pluggg

hej, det har hänt flera kul saker idag, hahaha kan inte skriva allt på bloggen men jaaa..om nni hade varit jag så hade ni också fått skrattanfaller lite då och då åt det som hänt, jag satt och skrattade konstant när vi käkade hemma åt ja ingenting, ahahahha elrjo... åt att jag och daniella har ringt till en ginger och sjungit ron ron ronweeezly..HAHAHAHA och sen la han på, fyfan så kul:(, vet inte varför jag kom på det då, 
jag och alma tycker inte vi är konstiga ,fast vem skriker egentligen kiss efter människor som cyklarförbi?..måste börja tänka om kanske, nu pluggar jag engelska, 79glosor och jag kan alla nu:Dskööönt, nu blire bara formerna på det hela, i like to talk english now, other people dont like me when im just talking engling, but i  think its funny,hihieiheh neee nu är jag på konstigt humör:(känner för att göra ngt dumt..ska definitivt ske inom kort,satan vilket vuxenspråk jag kan ibland haihihehihei jajaja, pusssar från mej:*
igår när jag tränade och lyssnade på musik ser jag ut såhär(poosande linn);
jag står ivägen för löpbander:( JAG HATAR dom där jävla tavlorna som hänger där för jag kan varenda penseldrag utantill för varja gång man springer så ser man sammmma jävla tavla...måste sätta dit ngt finare

Kommentarer
Postat av: matilda

EN BILD PÅ MIG:* hihi

2010-11-18 @ 19:04:24
URL: http://matildaaol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0