NICK-KLICK

heeeje, idag så vare skola och det var sjuk snöstorm..fyfan, på em så var vi på atorp och kollade på olika linjer, hahahahHAAHAHAHHAHA och på estet så var den en lärare som satt coh stirrade på jag och alma och han satt och dinglade med benen och såg alllmänt rolig ut, så vi skrattade och efter 10min typ sa han; ni två tjejer,gååå ut!
jaa och ja skrattar fan fortfarande åt han , jag evt itne vad jag vill gåååå än, kan iaf inte välja estet pga hat mot mej av honom HAHA, efter det så följde jag daniella hem, hon lärde mej lite piano, vi skrattade som tuuusan åt våraa videosar vi gjorde ahHAHHA omg är ordet som behövs juuust nu, jaa och nu måste jag spela gitarr och lära mej en låt tills på tis,och på pianoo:(... sovsött:*
bild på jag&matilda ute i snön:]..:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0