godafton

förlåt för jag itne har bloggat på ett tag ,har lixom inte haft tid och känt för det, kan berätta vad jag ahr gjort sen jag skrev sist iaf, i fredags så var jag på skolan,efter det for jag och lyssnade på joy is here,fast bara på genrepet elr hur det stavas,efter det for jag till alexander i byske och sedan sov där ,på lördagen for vi till stan och jag hem,på kvällen for jag till matilda och va med henne och vi drog oss mot stan och va med några,hände dock massa saker som jag inte ska ta upp och hoppas allt blir bra, sen sov jag hos matilda vilket var skönt och innan vi skulle sova blev bådsa så trötta så vi inte visste vad vi sa tror jag haha somade typ emellan ordenhihi, sen for jag hem runt 2 typ, då skulle jag och se på dans i novembermörkret och alla var verkligen jättebra! tyckte det var kul när typ 30+are som såg ut som bollar skulle dansa magdans,ett stort plus till den dansen!, efter det for jag till kyrkan och jag &alma började störtgråta mitt smink var i heela ansiktet och ja sjukt helt enkelt och vi fick inte fara hem elr ngt nejnej..,allllt mååste bli bra, nu sitter jag här och ska se på en film typ orkar inte göra ngt,för sova längtar jag inte till,hatar när man ska sova och börjar tänka för mke,imorgon ska jag och alma praoa på kappahl , men ja nu ska jag dra, hjadet fint, puss
hit med sommaren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0