dh

heeeeeeeeeeej, jag är suuuperdupermega trött, varit på dh hela helgen och ja ahhah det hände masssor med kul, sprutgrädde på folk som sov osvsoosvs ni kmr tycka jag är knäpp om jag berättar allt så jag avstår,hhahahhahaha elr jo, vi gick runt på folk och skakade om dom och skriek;jooordbääävning, HAHAHAAHHAHAH,iojojojoojj jajajaj men sen igår sov jag och almiz hos john för vi avr tvingna att sova ngn timme iaf, var överspeedade ,mmmmmmmmmmmen nu ska jag och daniella fara på ladan ett tag och så:D:Doch jag är fortfarande överspeddadd så det är kulD::D; fast j kmr bli trötttt sen:(:( mamam är på vattengympa och jag fick inte följa med,det var n bra slutande mening tycker jag, ajjajaja nu ska jag gå,hi ih och ha en kul måndag:*:*::*
bilden har inget med inlägget att göra men shit jag saknar sthlm, vi hade vverkligen kul där:*typ2 år sen tror jag elr 3 minns ej,det är iaf, alma ,jag,felicia och emma på bilden!

Kommentarer
Postat av: Daniella

nej aldrig, du är ju as snygg??;);*

2010-11-03 @ 00:10:16
URL: http://daniellajatko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0