4-1 ♥

♥♥hej, idag har varit konstighetens dag nr 1000 tror jag, känns som det iaf,det hände en jäävligt kul sak idag, kan säga att det handlar om ngt drickbart kastat mot ngns ansikte(HAHAHAHHAHAHAHA), jaaa idag skola som vanligt , kul var det, ajg tycker faktiskt de är kul på skolan&skönt med inte så många där, efter det traskade man hem och hockey nästa som jag gick med daniella och vi vann med 4-1!!!!gratttis till AIK,spelade bra gjorde dom.nu är jag så helevttestrött eftersom jag steg upp halv 6 i morse och pluggade, drygt va? hatar att plugga på morgonen.
Ngn ute i denna värld har snattat mina tuggumin, jag svär att dom var i min väska men nu borta...när jag får tag på den jaa..då får sen spotttattakker, just duschat,ska sova snart, nattttttttttttttti♥

det är is i glaset♥



, medverkande i bilden;syster,reflexmormor och jag :*kan det bli bätttre?

Kommentarer
Postat av: Alicia

Det är säkert Julia som har snattat dina tuggummin...

2010-11-21 @ 10:48:44
URL: http://trillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0