15 november

hihieihehi, idag skola,vi var bara halv klassen , men sköönt ändå med färre, fått skrattaanfall lite då och då åt lite hyss,ojjiiises så kul!!!!imorse var min jävla cykel låst och jag hade jättebrottom så jag fick ta en jävla HERRcykel som man trillar på både näår man ska på den och av den, men allt kan ju inte vara bra ellrhur,jag ahr spelat gitarr och piano,HAHAHAH jag skulle ta i med min bröstrygg när jag sjöng också går jag in i min syrras rum och frågar om hon vill höra, då sa hon;nej, tro mej jag har redan hört, ja tror hela skell hörde och nu har jag ont i halsen , jippieee
sk aplugga mer nu sen sova, glöm inte att se pensionsjävlar kl 10! pussS:*


fråga inte:]visst ser det ut som jag har på mej en mössa med två öron;)?elr...ja typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0