11 november

heeeej, idag steg ajg upp tiiidigt för att vi skullle fara till varuträsk och sälja saker ,det var jag och alma som stog och vi sjöng när vi sålde så folk började springa förbi..men ja, kul var det haha, efter det for jag med mamma och syster på stan, vi kollade på kläder och så, kan lägga ut bilder sen om ja orkar(varför skulle jag orka det), efter det for jag hem spelat gitarr,piano, stickaT ahahha jag håller på göra ett par vantar med gubbar på:], tror dom blir fina, sen har jag varit med daniella, moa och frida,dom är från umeå, det var jättekul att rtäffa dom igen, var så länge sen sist! vi har varit på stan chilla toch haft det trevligt och träffat på joffe och petra som va me oss ett tag, men nu måste jag sova, ska bli sköööönt, sov så sött:*
hittade ingen bild från ilkv, får bli en annan
bild från när frida fyllde år!:* gabban,pao,linus&jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0