11 november

heeej, i tisdags så var jag sjuk så inget att berätta sen igår var jag på kappahl igen och hahahaha jaa det kom in en i affären som hade en jävla freesby på huvvet asså hatten såg ut som det:]ahhahaha, sen käkade vi på kanal alltså jag alma och tina och matilda kom och satt me osss, tror vi nådde volymknappen MAX där inne ihhi, hahaa ich sen gick vi och ragga upp nåra 96or, elr ja...såg dom,stannade,skrattade,pratade,gick,gick tbx,smekte,sen gick, haha underbart ellerhur:D och igår i fikarummet satt jag och alma och skulle lotsas att vi inte kände varan, hahah det gick itne så bra tycker jag..efter kappahl så gick jag matilda alma och var med marcus och ajo, dom flyttade ifrån oss på max,schyyst:],hahaha också vare ett fetto mittemot som hade tagit en ttropcial tripple elr vare heter, sen for jag hem coh pluggade och såå, idag så var vi där igen och käkade på balder ,petra claes och ossian kom och käkade med oss också:D, ahhahah sen i slutet av dan så satt jag under ett klädbord på kappahl och jag och alma hade tänkt att om en tant tog i en tröja så skulle vi sitta där under och dra i den så hon skulle bli förvirrad,så då hämtade hon en tant men ahHAHHAHA jag råkade såklart sticka ut handen för mycket och hon tyckte vi var konstiga:] och frågade direkt efter; ni jobbar inte här va??...  
haha och juuste igår så vare en utlänning som skulle testa jeans och då sa hans assistent;ni jobbar inte här va? vi ba hurså? ahn ba; ni skrattar så mke,          hahaha öööh?
efter vi jobbat idag gick vi på stan och va med lillerik ett tag:]sen så var vi med ellen tim och martin ett tag,längesen man träffade dom, men sen for jag hem och sååå, nu är jag här,
JAAG skulllle värma en värmekudde för ett tag sen och när jag öppnade så var alllt kolsvart och rök HAGAHH och jaaaa den dog tror jag...shiiit vad nära det hade brunnit, och det luktar bränt som faaaan och till och med alla kläder luktar det, så kom inte in i mitt hus! nuuu ska jag föra över musik för imrgon far jag till umeå:D och daniella är redan där då, vi ska träffa kompisar och sånt, men vi hörs senare, hadet så braaa!!pusssar:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0