tjennaree

holllla amigos, igår for jag till matildaa<3 vi måålade,skrattade prartade ja allt som vi brukar:Dsen sova jag över där!! vi somnade runt 3 typ, ahha från kl 11 till halv 3 gick tiden så jävla fort shiiit:O,sen har vi hittat på planer och så:D,blir iaf att vi är i umeå på måndag,det kommer bli kuul, jag for hem runt halv 2 ahha vi sov till då typ, och när jag varit hemma ett tag så märker jag att huset är omringat av män som springer omkring???hahah , fast fick då veta att dom skulle fixa markiserna ute också plingade en nnyss på och sa att strömmen kasnke skulle försvinna:(vadfan...jaja, ikv ska iaf jag alma( marcus?) fara till byske och vara med aleeex<3han kommer hem idag:D kanske sover över där, får se, men nu ska jag dra., PUSSS
nu tror ni att jag atr kort på emj heeela tinde:]men jag var skulle fördriva tiden igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0