red

hej alla där ute ,antar att ni är inne men;), har fortfarande ingen blopgglust vilket är trååkigt.., igår hade vi iaf lucia,det var kul tycker jag, alla var jätteduktiga :Ddet första jag ser när jag går in i kyrkan är en i mitt "album" på datorn,vilket gör att jag håller på dö av skratt.., kkulkul. igår sov jag över hos daniella:Dbåda var jättetrötta så vi såg 2 filmer och hade myspys:D, jag har även varit med alex rätt mke,fast nu är han i örebro igen:(saknar min prins,
iimrgon ska vi stå i caffeet och jag tänkte ha med mej min bärbara dit, blir nog bra det:D
ahha en kul sak som hände, morfar sa; vet du en STOR kille i 8an som heter k..on i efternamn?:D
jag; njää tror jag inte, men vi kan kolla i skolkattalogen!
morfar; jag tror inte han rymms i den..
jag;HAAHHAHAHAA (osv*)(började då få tankar om att en jättelång människas ben och fötter var inklippta på en annan sida i kattalogen haha och det står forts. på nästa sida,)
det där var ett bra ex på min humor,kanske smittar av sej,vemvet, blir att vara med matilda i helgen, saknar henne!!!hörde du det matildsda, jag saaaknaaar dejjj:O:O hiihh(jaahah)hihi
men nuu ska jag sova tror jag, blir skööönt,ha det bra hörrni<3
cpbild:]

Kommentarer
Postat av: matildaoll

HAHAHAHAHAHH DIN MORFAAAR<3<3<<3 FAN VAD KLOCKREN HAHAHAHA!!!!!!! SAAAKNAR DIGG MEDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!3<<3

2010-12-15 @ 20:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0