pray, MIN HUDFÄRG ÄR INTE SERRIÖS

hejehhejheje, inte bloggat, igår på skolan var en konstig dag , jag var konstig haha svar ja, ja och petra ahr skrivit alma på magarna fint haha börja skriva sina kompisars namn på kroppsdelar ba du är mitt ben,hajahjaja sen var jag emd matiildaa:D vi sjöngsingstar sen kom alexander jonsson som vi var med, vi ahde kuul:D HAHAHAH ich jag hade sminkat mej huuur brun som hellst i ansiktet för ja och matilda hade tänkt lura alle ich han gick på det han trodfde jag hade sådär mke puder serriöst ahhahaha fyfan så kul, och alla satt coh skrattade åt mej, idag har inget gått bra, har spillt och massa saker, jaja men ikv ska ja coh alma åka med ngnsebbe till burträsk coh av där åååsåå måste bara få oss hem, ha en trevlig kväll!
MIN KOJA ahhahaha
HAHAHAHAH KOLLA..

hahah sötaaa vi är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0