nattfan

heeejfan, sov hos matilda igår och vi for på vi var på stan hela dagen typ:]trötta i börjqn men sen kom vi igång(Y),vi gick sen me alex marcus morgan ,sen drog jag hem,käkade drog tbx till amtilda:] vi var med alex lina och marcus,var jätteskrattig i början:(vi såg på frozen,den är fettekklig men sjukt bra:D,sen förljde vi alex till bussen och pussade till busschaffören hha, sen gick vi till john och var himla snöälla, åkte lite bil och ja kolllade på roliigha saker på youtube, sen drog vi till amtilda och åt hHHA, nu är jag fetttrött och jag ahr fått ordet jävlaaa FETT och FAN på hjärnan,säger det fettofta fan. jajaj ,emn ska sova nu, pussssar till er:*
okej att se ut hur som hellst  på natten tycker jag nästan..

Kommentarer
Postat av: MATIILLLDAAAa

AHAH säger fett fett ofta fan hahahahaha haha fett nice fan<3<33loveeeehahaha:(:Dfadsflkadsf trött

2010-12-29 @ 00:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0