linnlinnlinn

heeejehjejhehjehjehj går var jag med matilda alex och allle haha vi lurade alex att alle var utvecklingstörd,hur jävla kul osm helst och matilda låg under täckethihihhi det var kul,vi tvingade alle attvi skulle åka epa och sen övergav han oss:(..., sen körde jag matilda och alex sanning och konka,vi fick veta en hel del.., och "jag har aldrig.." , det vaar kulligt:D sen på natten så gick vi ut och lekte i snön ahha satan vad alex fick snö i och över heeela sej jävla,sen gick vi till lekparken och lekte där.., vi somnade runt 7 imorse och sov till 3 typ, seen har jag har damp på min pappa, blir typ inte Umeå imrgon..blir stan här ist.arrrrrrrrrrghhhhh nu på allt,jag är hon matilda nu vi är arga båda 2 haha fast vi skrattar för det mesta men ändå..mankan fan koka potatis på mej, hejdå
PUSSS PÅ OSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0