JULLOV

heehejehejehj inte dåligt med jullov nu, i skolan så såg vi på filmen upp men jag såg inte så mke men ja handlade om ett hus som flög av ballonger i luften, är kanske den ändå som inte sett den men den var inte bra .Sen spelade vi spel elr nää kom jag på vi gick runt och kollade på folk som spelade , sen ica där vi följde efter en människa som skrattat åt almas pyjamasbyxor,fyfan alltså;)hahah.., sen liftade vi till stan därvi kollade runt och så, gick med daniella maja och alma:* alla var trötta i slutet tror jag:]men sen har jag varit hemma och somnat så jag har ont i huvvet nu, sjuuukt drygt,, skulle egentligen vara med dom i min klass fast det verkar inte bli ngt:(får bli ngn annan dag!, ska nog bara tare lugnt ikvelr vara med min syyyster<3blir att våldgästa hennes rum snart, men ha en underbar fortsatt dag <3
lotsas att det är sommar:(...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0