julfest

hejehej, idag på skolan var jag vet inte trött tror jag, hiih vi flög iaf flygplan i caffet var kul, sen så ahr skoldagen bara gått på,fort ttycker jag:Dminns inte , sen for ja hem och sov,runt halv 5 drog jag till danieela och vi fixade oss med muusik osf:Dsen bar det iväg till julfesten,deee var kuuul,älskar när lärarna ska släppa loss,så vi dansade och ja haha waka waka kom ochy då vare inte lugna bullar inte:D, efter det var ju efterfest såklart;) jag alma petra var hos dana och dansade gääärnet,ahah och slog huvet i taket och alllt..efter kanske 40 min så låg alla på govet,det gillar vi skarpt, bäääst jag sover nuu känner jag, det kommer bilder från festen sen:Dorkar inte nu,
PUSSSS
lagomt risigt hår:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0