jipppi

hhehjjjj, igår for jag och alma till byske, ahaha vi skulle ta halv 7 bussen men missade den så vi var tvungna att underhålla oss själva p¨å stan frsam till 9 och det kan jag säga att vi lyckades med:D sen åkte vi dit och var där, vi såg på cayoute ugly ,vet inte stavningen men(A), runt 12 for alma hem och jag sov över, fick massage:]<3<3, idsag vaknade vi kl 9;OO;O; för jag var tvungne på stan tidigt så vi for dit döda, blev iskrig på max,fick 3 isbitar i tröjan.., sen gick vi på stan med alma och elinwg och marcus kom efter ett tag och då for jag hem, hemma var jag med syrran och sen badade jag när jag kom tbx så satt marcus i mitt rum coh alex hade gömt sig i min koja:]hhi, dom var här ett kanske en timma och eftersom dom var oinbjuda gäster så¨"råkade " jag spruta bodylotion i deras hår och kläder..fyfan så kul säger jag bara,elr för mej iaf oojjoojjo,älskar att göra sånna saker,det suger jagvet ihh, ikv så ska jag coh jennifer färga utväxten och typ se film coh sånt:D
jag har fått en ring av alexander:Ohuuur fin som hellst,går inte att tacka nog..<3underbar är den
nu ska jag dra, ha en trevlig kväll, PUSSS!
sjuuuukt gulligt<3alltså med ringen
längtar till vi far till Finland!!(sådär blond (OCH BRUN) vill jag vara nuuu)

Kommentarer
Postat av: Almavemannars

haHAAAHAHAhh syftaruuu på mig näru sa sådär bryn :*:D



2011-01-02 @ 10:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0