HELG

heeej, helgen började meeed igår, då var jag och hjälpte till på almas dansavslutning, de tvar runt kanske 25st ungar och alma amanda jag maja alex marcus var där och lekte med dom, det var kul dom första timmarna, vi dansade och så men sen blev det bara jobbigt:], dom var bara 2-4 år yngre så, vi for hem runt halv ett och alex sov över, idag steg vi upp runt 2 typ och han for hem, och ikv skulle ja va med emma dino och alex i byske men daaaaaaaamppppp jag får itne faraa för jag varit borta för mke;S;SS;,jagvilljagvilljagvilll, kände ine för att vraa hemma;((hej mama om du läser dethär;c)
nu sk ajga göraaaaaaaaaaaaa ngt ,bloggar senare, PUSSS:*
ful bild, SNEbena,det var längesen..
vanlig mittbena,vadå bena egentligen,ja har inte ngra jävla ben i håret;S;

Kommentarer
Postat av: Shanelle

hahah linn du ha alla ben i håret :]]] :D

2010-12-11 @ 20:35:12
URL: http://shanormark.blogg.se/
Postat av: AleX:**

Älskar dig

2010-12-22 @ 11:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0