GRANDMA AND GRANDPA

hej nu ligger man och chillar hos farmor och farfar;)mormor och morfar är också här..hela gänget samlat!förutom jennniifer:(,men hon har säkert kul i uppis;:D
pappa säger; linn lånar eran dator!
farfar;den är inte monterad...
pappa; men det är ju bara att vika upp skärmen och trycka på "på-knappen" -.-
farfar; nee..det är ju den där sladden också!!!du får nog hjälpa linn
pappa;jag tror nog hon klarar det själv...
händer kul saker hela tiden:], hahan farfar hade hört att jag snackat om att man måste käka gröt på julen med en mandel i,opch bara för det så var dom gulliga och gjorde det,jag kom senare till bordet och när jag tog gröten så hoppade farmor upp och bara stirrade i gröten,jag frågade, vadgöru?, hon; kolllar om det finns ngt hår i den..
sen satt mamma och log som fan,jag åt gröten och hittade mandeln!!!!!söta dom är haha, så jag kommer alltså att bli gift och får önska mej ngt..hmm,
maja sa att hennes farfar inte badar för han blir blöt då,tycker det var kul':],
veeet inte hjur länge jag ska vaara kvar här, far nog snart hem, ha en kuul kväll allesammans!'
bild tagen just hemma från farmor&farfar<3de e party,vill ngn komma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0