bur

heej, idag på skolan var jag i caffeterian, dagens outfit var en röd tröja med svart hög kjol och en tomtemössa, var med simone och shanelle, var trevligt vi kollade på solsidan på min bärbara;)det ni! såå dagen har gått himla fort tycker jag,sen var samuel snäll och cyklade sakta hem så jag skulle kunna gå brevid haha skulle skriva det(;. jag har varit och hämtat som stora pusselbitar som är gjort av gummi elr va det är, ahha som jag har rengjort för dom var i lekstuga, och ja..nu har jag byggt en koja som jag sitter i hahah,men det blev mysigt iaf:] måste nog ta kort så man fattar, jag är nog fortfarande 5 år, älskar små utrymmen, elr ja ibland, jag har tex suttit i min systers garderob ngn gång också ,haha ehm jag märker hur jag inte får luft här inne,måste bygga ett fönster, sen ska jag sitta här inne och se en film tror jag:Dpusss!
snygggt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0